verze pro tisk

Jak motivovat zaměstnance a potěšit obchodní partnery a zákazníky?

9. červen 2015

Každý solidní zaměstnavatel se snaží motivovat své zaměstnance a zároveň potěšit klienty a obchodní partnery. V případě zaměstnanců jde zejména o různé finanční bonusy a další benefity. Obchodní partnery pak nejvíce zaujmou reklamní předměty. V tomto směru dnes máte široké možnosti.

Motivace zaměstnanců

Jako podnikatelé se snažte co nejvíce motivovat své zaměstnance. Kromě odpovídajících platových podmínek je vhodné jejich spokojenost zvýšit i o různé benefity. Mezi nejčastější z nich se u nás řadí zejména příspěvky, které jim přináší finanční zvýhodnění. Jde například o příspěvky na stravování, kulturu, sport a zdraví. Některé firmy dokonce nabízejí velmi atraktivní finanční benefity v podobě možnosti nákupu zaměstnaneckých akcií, získání výhodných půjček apod.

Co tím získáte? Především větší jistotu, že o své zaměstnance nepřijdete, neodláká je vaše konkurence. Firma díky stabilnímu zaměstnaneckému kolektivu bude lépe fungovat, což se projeví i na větší konkurenceschopnosti a vyšších ziscích.

Nezapomeňte na obchodní partnery, klienty a zákazníky

Z hlediska úspěšného podnikání nesmíte zapomenout ani na své obchodní partnery. Jim asi těžko budete dávat nějaká finanční zvýhodnění (vyjma slev na služby). Stačí je však i potěšit nějakými drobnými pozornostmi.

Zajímavou volbou jsou reklamní dárky. Nemusí být nijak drahé a velké, klidně stačí i malá pozornost. Mezi nejoblíbenější reklamní předměty patří diáře, propisovací tužky, hrnky, deštníky a USB flash disky.

Reklamní dárky vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky nejen potěší, ale mohou vám zajistit i jejich budoucí přízeň. Navíc díky tomu snadno propagujete vaši firmu. Stačí si na zvolené reklamní předměty přidat logo firmy.

Propisky, diáře a spoustu dalších reklamních předmětů vám na zakázku zhotoví společnost CZECH IMAGE GROUP, která provozuje stejnojmenný internetový obchod. V rámci zakázky si sami můžete zvolit finální vzhled produktů, které pak budou zapadat do vaší marketingové koncepce. Objednávky lze provádět přímo přes webové stránky czechimage.cz.

Komerční sdělení

-pla-

Líbil se Vám článek? Sdílejte jej s přáteli!

Jaké jsou vaše zkušenosti? Máte pocit, že jsme na něco zapomněli? Sdělte nám to v komentáři. Pokud si s nečím nevíte rady, zeptejte se.


Hodnocení

Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Reklama

[Nahoru ↑]

Čtěte také...

Jak motivovat zaměstnance

Jak motivovat zaměstnance

Chcete, aby vaši zaměstnanci pracovali s nadšením a s chutí? Pak je musíte správně motivovat. Někteří lidé si myslí, že stačí řádné finanční ohodnocení a lidé budou pracovat dobře a s nadšením, ale tak jednoduché to není. Jak tedy motivovat zaměstnance?

Pravidla obchodní korespondence

Pravidla obchodní korespondence

Obchodní korespondence má svá pravidla a ty by měl znát každý, kdo ve firmě připravuje dokumenty. Nejdůležitější je samozřejmě dobrá znalost českého jazyka a úprava textu. Jak ale napsat písemnost tak, aby působila profesionálně a zároveň přehledně? Jaká jsou pravidla obchodní korespondence?


Jak napsat výpověď?

Jak napsat výpověď?

Už delší dobu jste v práci nespokojeni, nebo máte jiný důvod odejít z dosavadního zaměstnání? K tomu, aby vše proběhlo, tak jak má, je nutné učinit jisté kroky. Jak má výpověď vypadat, co by měla obsahovat a jaký stylem má být předána? Jak napsat výpověď?

Jak ukončit pracovní poměr okamžitě?

Jak ukončit pracovní poměr okamžitě?

Vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem je upraven v Zákoníku práce. Udává, jaké mají jednotlivé strany práva, ale i povinnosti, kdy a jak vzniká pracovní vztah a kdy zaniká. V Zákoníku je uvedeno více druhů ukončení pracovního poměru. Víte ale, že pracovní poměr lze ukončit okamžitě?




Vložit komentář

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!