Jak motivovat zaměstnance a potěšit obchodní partnery a zákazníky?
9. červen 2015Každý solidní zaměstnavatel se snaží motivovat své zaměstnance a zároveň potěšit klienty a obchodní partnery. V případě zaměstnanců jde zejména o různé finanční bonusy a další benefity. Obchodní partnery pak nejvíce zaujmou reklamní předměty. V tomto směru dnes máte široké možnosti.
Motivace zaměstnanců
Jako podnikatelé se snažte co nejvíce motivovat své zaměstnance. Kromě odpovídajících platových podmínek je vhodné jejich spokojenost zvýšit i o různé benefity. Mezi nejčastější z nich se u nás řadí zejména příspěvky, které jim přináší finanční zvýhodnění. Jde například o příspěvky na stravování, kulturu, sport a zdraví. Některé firmy dokonce nabízejí velmi atraktivní finanční benefity v podobě možnosti nákupu zaměstnaneckých akcií, získání výhodných půjček apod.
Co tím získáte? Především větší jistotu, že o své zaměstnance nepřijdete, neodláká je vaše konkurence. Firma díky stabilnímu zaměstnaneckému kolektivu bude lépe fungovat, což se projeví i na větší konkurenceschopnosti a vyšších ziscích.
Nezapomeňte na obchodní partnery, klienty a zákazníky
Z hlediska úspěšného podnikání nesmíte zapomenout ani na své obchodní partnery. Jim asi těžko budete dávat nějaká finanční zvýhodnění (vyjma slev na služby). Stačí je však i potěšit nějakými drobnými pozornostmi.
Zajímavou volbou jsou reklamní dárky. Nemusí být nijak drahé a velké, klidně stačí i malá pozornost. Mezi nejoblíbenější reklamní předměty patří diáře, propisovací tužky, hrnky, deštníky a USB flash disky.
Reklamní dárky vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky nejen potěší, ale mohou vám zajistit i jejich budoucí přízeň. Navíc díky tomu snadno propagujete vaši firmu. Stačí si na zvolené reklamní předměty přidat logo firmy.
Propisky, diáře a spoustu dalších reklamních předmětů vám na zakázku zhotoví společnost CZECH IMAGE GROUP, která provozuje stejnojmenný internetový obchod. V rámci zakázky si sami můžete zvolit finální vzhled produktů, které pak budou zapadat do vaší marketingové koncepce. Objednávky lze provádět přímo přes webové stránky czechimage.cz.
Komerční sdělení
-pla-
Líbil se Vám článek? Sdílejte jej s přáteli!
Jaké jsou vaše zkušenosti? Máte pocit, že jsme na něco zapomněli? Sdělte nám to v komentáři. Pokud si s nečím nevíte rady, zeptejte se.
Hodnocení
Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Autor: Komerční sdělení
[Nahoru ↑]
Vložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!