
Jak funguje Facebook?
24. září 2014Facebook je největší sociální sítí na světě. Vznikl již v roce 2004 a za tuto dobu si získal více jak miliardu aktivních uživatelů. Máte chuť si také užívat všeho, co Facebook nabízí? A jak vlastně funguje?
ReklamaZaložte si svůj účet na Facebooku!
K tomu, aby jste mohli facebook využívat, potřebujete mít zřízený svůj účet. Registrace není nijak složitá. Na stránkách www.facebook.com naleznete odkaz k registraci, kde vyplníte jméno, příjmení, e-mail, heslo, datum narození a pohlaví. Pak už stačí jen kliknout na tlačítko Registrace a váš účet je hotov!
Jak tedy Facebook funguje?
Každý uživatel má svoji stránku. Uživatelem může být jak soukromá osoba, tak i firma. Na svém profilu můžete mít svoji fotku, logo, základní osobní údaje a další zajímavé informace.
Na své stránce máte také mnoho prostoru pro sdělení všeho druhu. Ať už jsou to fotografie, videa, nebo oznámení toho, co právě děláte a prožíváte. Sdílíte tak novinky ze svého života, popřípadě ze života vaší firmy, s okolním světem, především se svými přáteli a fanoušky.
Jak najít přátelé?
Majitel profilu na Facebooku si sám vytváří skupinu přátel, se kterými lze komunikovat a navštěvovat jejich stránky. Přátelé můžete najít jednoduše zadáním jejich jmen nebo e-mailových adres do vyhledávácího panelu. Pak už stačí jen přidat vaše známé do přátel a počkat, zda vás potvrdí jako přítele.
Chraňte si své soukromí!
Na Facebooku velká spousta uživatelů oznamuje každý svůj pohyb, ukládá fotky své i svých dětí, prosazuje názor, řeší soukromé záležitosti! Proto je nutné svůj profil chránit a nastavit ochranu soukromí.
Stačí, když kliknete na malý zámek na horní liště. Objeví se Nastavení a nástroje soukromí. Zde zvolíte, kdo uvidí obsah vašeho profilu nebo kdo vás může kontaktovat.
Jaké má Facebook využití pro vaši firmu?
Facebook se rychle stal dobrým marketingovým nástrojem pro získávání nových zákazníků, ale i udržení těch stálých. Díky snadné komunikaci se zákazníky získává firma zpětnou vazbu, která je pro další růst velice důležitá. Firma se díky propagaci na Facebooku zviditelní.
Tím, že kliknete na tlačítko ,,To se mi líbí“, získáte přístup na většinu firemních stránek, navíc to, že jste dali tzv. ,,Like“ stránce firmy, se objeví na vašem profilu. Tak snadno a rychle může firma oslovit i všechny vaše přátelé.
Facebook ano nebo ne?
Facebook má své výhody, ale i nevýhody. Je důležité přemýšlet nad tím, co na svém profilu publikujete a co je třeba si říct z očí do očí. Jedině tak vás virtuální svět nepohltí!
Líbil se Vám článek? Sdílejte jej s přáteli!
Jaké jsou vaše zkušenosti? Máte pocit, že jsme na něco zapomněli? Sdělte nám to v komentáři. Pokud si s nečím nevíte rady, zeptejte se.
Hodnocení
Hodnocení: 3 hvězdiček / Hodnoceno: 15x

Autor: Stanislava Štěpánová
Autorka žije v malém městě na Vysočině. Po vystudování sociální školy setrvala v oboru a několik let se věnovala práci se seniory a rodinami v nouzi. Nyní pečuje o čtyři děti, miluje přírodu, zpěv a hraje ochotnické divadlo. G+
[Nahoru ↑]