
Jak založit firemní profil na Facebooku?
6. říjen 2014Firmy, které se chtějí udržet na trhu, musí jít s dobou. Jednou z možností, jak svou firmu zviditelnit, je profil na Facebooku. Ten používá většina mladých lidí, studentů, ale i lidí v produktivním věku. Využijte proto Facebook i pro vaše podnikání, rozhodně nebudete litovat! Ale jak na to?
ReklamaSnadněji už to nejde!
Vytvoření firemního profilu a přihlášení je opravdu snadné a zvládne ho i ten, kdo si s počítačem moc ,,nerozumí“. Osobní profil na Facebooku pro podnikání používat nemůžete, je nutné založit si firemní Facebook Page. Na stránce www.facebook.com/page si nejprve zvolíte typ stránky. Vyberte správný typ podle vašeho zaměření. Stránka nemusí nést název vaší firmy, vhodnější může být vytvoření stránky k vašemu produktu.
Vyplňte požadované údaje a kliknutím na Začněte odsouhlasíte podmínky pro používání Facebook stránek.
Název stránky je klíčový!
Příliš obecné názvy jsou zakázané a navíc nezajímavé ( např.: kočárky, bylinky). Vaší strategií by mělo být odlišit se a zaujmout! Vynechejte raději přívěsky a.s, s.r. o. a tak dále. Název by měl být jednoduchý, přitom zajímavý, neměl by obsahovat mnoho velkých písmen, symbolů a znamének. Dobře vše rozmyslete, název nelze změnit!
Vhodný profilový obrázek
Na firemním profilu by obrázek či fotka neměla rozhodně chybět. Zobrazí se v záhlaví vašeho profilu a navíc i jako čtvercová zmenšenina u každé zprávy, kterou napíšete. Nemusíte vkládat logo vaší společnosti, jen vyberte takovou fotku, aby i v miniatuře bylo poznat, co na obrázku je.
Vypilujte stránky k vaší spokojenosti!
A teď už jen zbývá, pohrát si s vaším profilem tak, aby vypadal dobře a byl často navštěvován. Jak toho dosáhnout? Především vložte maximum údajů a vaší firmě. Přes tlačítko Upravit stránku se dostanete na Základní informace. Tím, že vyplníte všechny dostupné informace, zvýšíte šance na zobrazení ve vyhledávačích. Nebojte se použít bohatý popis plný klíčových slov – zajistíte si tím dobrou návštěvnost.
Teď už jen zbývá vytvořit pěknou URL adresu – uživatelské jméno. Jednou nastavenou adresu již nelze změnit ani přenést na jinou stránku. Myslete také na to, že nesmíte porušit práva ostatních k ochranným známkám. Jestliže adresu získáte za účelem jeho prodeje, bude vám odebrána a to i v případě jiného neoprávněného použití.
Jak zajistit, aby se o profilu vědělo?
- Adresu vaší Facebook stránky použijte všude tak, kde je to možné. Natiskněte na vizitky, propagační materiály, používejte v emailu a nezapomeňte ani na pracovní web.
- Pozvěte své přátelé, kolegy, aby se stali fanoušky stránky. Teprve, až bude váš profil zaběhnutý a bude mít nějakou historii, dejte vědět svým obchodním partnerům.
- Vložte do stránek jisté úsilí. Stránky navštěvujte denně, aby jste byli v obraze. Komunikujte s fanoušky, můžete nabízet výhodné nabídky, vyhlašovat soutěže, přidávat fotky..je to jen na vás, jak bude váš firemní profil vypadat!
Líbil se Vám článek? Sdílejte jej s přáteli!
Jaké jsou vaše zkušenosti? Máte pocit, že jsme na něco zapomněli? Sdělte nám to v komentáři. Pokud si s nečím nevíte rady, zeptejte se.

Autor: Stanislava Štěpánová
Autorka žije v malém městě na Vysočině. Po vystudování sociální školy setrvala v oboru a několik let se věnovala práci se seniory a rodinami v nouzi. Nyní pečuje o čtyři děti, miluje přírodu, zpěv a hraje ochotnické divadlo. G+
[Nahoru ↑]
Vložit komentář
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!